خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

 دكتر سجادی در مجمع تنیس روی میز:امیدوارم سایه سیاست هیچگاه بر سر ورزش نباشد/هنر مدیر این است که با همه سلیقه‌ها بسازد و کار کند

امیدوارم سایه سیاست هیچگاه بر سر ورزش نباشد به گزارش به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران : معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: نباید سیاسی شویم و امیدوارم هیچگاه سایه سیاست بر سر ورزش نباشد.   حمید سجادی در مجمع عمومی فدراسیون پینگ پنگ اظهار داشت: کاستی‌ها معمولا وجود دارد و صبر و تحمل‌ها نادر است.

 
امیدوارم سایه سیاست هیچگاه بر سر ورزش نباشد
به گزارش به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران: معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: نباید سیاسی شویم و امیدوارم هیچگاه سایه سیاست بر سر ورزش نباشد.

 حمید سجادی در مجمع عمومی فدراسیون پینگ پنگ اظهار داشت: کاستی‌ها معمولا وجود دارد و صبر و تحمل‌ها نادر است. رحم کردن به یکدیگر در ورزش امروز بیش از گذشته نیاز است. اگر بپذیریم که هر کدام از ما عیب‌هایی داریم می‌توانیم با توان بیشتری کار کنیم. شعار المپیک بر مبنای دوستی و اخلاق نامگذاری شده است. ورزش در متن جامعه رسوخ کرده است و اکثر مردم یا ورزش می‌کنند یا اخبار آن را پیگیر هستند. به نظر من در این فضا کار کردن توفیق است و فکر نمی‌کنم نصیب هر کسی شود.

 وی گفت:‌ درخواستم این است که حتما به دلایل مختلف نشست‌های زیادی در فدراسیون‌ها برگزار شود. هر چقدر مدیریت‌های مشورتی بیشتر باشد موفق‌تر خواهیم بود. همه باید بیایند و در مدیریت ورزش کمک کنند و از دور نظاره‌گر نباشند. روحیه مطالبه باید وجود داشته باشد و با رویکرد وحدت رویه و وحدت فرماندهی کارها پیش خواهد رفت.

 معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر ابوالحسنی رئیس هیئت فارس انتقادی نسبت به رئیس فدراسیون می‌کند، بر اساس احساس مسئولیت اوست. من به زارع‌پور و سایر رؤسای فدراسیون‌ها هم گفته‌ام که هنر مدیر این است که با همه سلیقه‌ها بسازد و کار کند. در سیاست می‌گویند که ۱۰۰ دوست کم و یک دشمن زیاد است و در ورزش هم همین طور باشد اما نه اینکه سیاسی شویم. امیدوارم سایه سیاست هیچ گاه بر سر ورزش نباشد.

 سجادی اظهار داشت: انتقادها باید وجود داشته باشد اما نباید تخریب صورت گیرد. در مورد انتقادهایی که از شهنازی رئیس قبلی فدراسیون فوتبال شد باید بگویم که احتشام زاده صحبت‌هایش از سر دلسوزی بود اما باید هر کسی که حتی یک روز هم در ورزش بوده است را دستش را به گرمی بفشاریم.

 وی گفت: از زمانی که سازمان تربیت بدنی تبدیل به وزارتخانه شده است توقع عامه مردم این است که اتفاق خاصی بیفتد و همین موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است و باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

 معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد بودجه فدراسیون‌ها گفت: در تلاشیم که بودجه تمام فدراسیون‌ها را افزایش دهیم و برای پینگ پنگ هم ۲۰ درصد افزایش بودجه در نظر گرفته‌ایم. البته اگر ۵ میلیارد هم به این رشته تخصیص پیدا کند باز هم کم است. در سال جاری برنامه‌ای تنظیم کرده‌ایم که به هیئت‌های استانی بودجه‌های بیشتری تخصیص پیدا کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد